niedziela, 5 lipca 2015

Cześć! Postanowiłyśmy założyć bloga. Po długich rozmowach, rozważanie za i przeciw stwierdziłyśmy, że nie zaszkodzi spróbować.
Z dziewczynami przyjaźnimy się od maleńkości, jesteśmy swoimi najlepszymi przyjaciółkami, takie chcemy odnaleźć też wśród was. Przyjaciół, którzy będą nam pomagać, wspierać i rozmawiać.
A teraz wypadałoby się przedstawić.


Cześć! Ja jestem Zuzia, jak już wiecie mam 14 lat. 
Możecie mnie znać z tego bloga. Prowadzę go już dwa lata, lecz nie mogłam zostawić przyjaciółek i podjęłam się wyzwania - prowadzić dwa naraz.
Uwielbiam czytać książki, słuchać muzyki - zwłaszcza rock`a (Nirvana, BvB), robić zdjęcia oraz pisać posty i własne opowiadania. Interesuję się modą, i dlatego postanowiłam dołączyć do dziewczyn. Chcemy się z wami tym dzielić, naszą pasją. 

Ściskam Zuza ♥





 Hejka! Ja jestem Natalka,mam 14 lat jak juz zresztą wiecie.
Moją pasją jest moda ktorą chciałabym sie z wami podzielić. słucham każdego rodzaju muzyki w zależności jaki mi wpadnie w ucho :D .W wolnym czasie lubię pływać, jeździć konno i co najbardziej lubię to spotykać się z przyjaciómi .
Pozdrawiam Natalka <3







Hej jestem Ola i już trochę o mnie wiecie :). Uwielbiam słuchać muzyki oraz umiem grać na pianinie. Rok temu skończyłam szkołę muzyczną. Lubię tańczyć oraz ćwiczyć choć nie jestem uważana za najchudszą ;). Kocham zdrowy styl życia i jestem pesymistką. Tylko przy przyjaciółkach czuje się szczęśliwa, a przyjaźń cenie bardziej niż miłość ❤
Buziaczki Ola ❤

5 komentarzy:

  1. wydajecie sie energicznymi i usmiechnietymi dziewczynami! fajnie ze sie zgralyscie i prowadzicie bloga, obserwuje zycze wam powodzenia!
    Do Zuzi- bvb army? :D <3
    pozdrawiam!, www.victoriaoss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia!

    Brzydki Ptak Blog

    Zapraszam do udziału w konkursie "Back to School"
    http://brzydkiptak.blogspot.ru/p/konkurs-back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia!
    Co powiesz na wspólną obserwację? :) daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia ! http://moresik123.blogspot.com zapraszam na moje inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń